חילי טרופר תרם כליה - jח"כ חילי טרופר תורפ כליה : חבר הכנסת חילי טרופר (כחול לבן) תרם אתמול (ראשון) את כלייתו לאדם שאינו מכיר בבית החולים הדסה עין כרם.. הניתוח עבר בשלום והכליה נקלטה בהצלחה בינתיים אצל המושתל. חכ חילי טרופר תרם כליה לאדם זר. וזה מעשה אלוהי, לא פחות. חבר הכנסת חילי טרופר תרם כליה לאדם זר. ובכן, הריני לאשר כי אכן אתמול התקיימה באמצעות מתנת חיים השתלת כליה בהדסה, כאשר התורם הינו חבר הכנסת חילי טרופר, שהעניק מטוב ליבו מתנת חיים לאדם שאיננו מכיר.

הניתוח היה שלשום בבוקר וכרגע אני מתאושש, סיפר. וזה מעשה אלוהי, לא פחות. מרגיש תחושה ובכן, הריני לאשר כי אכן אתמול התקיימה באמצעות 'מתנת חיים' השתלת כליה בהדסה, כאשר התורם הינו חבר הכנסת חילי טרופר, שהעניק מטוב ליבו מתנת חיים לאדם שאיננו מכיר. חבר הכנסת חילי טרופר מ'כחול לבן' עבר אתמול ניתוח ותרם את אחת מכילותיו לאדם שאינו מכיר. הוא תרם כליה לאדם שלא הכיר , וכך הציל אותו ממוות.

הרב שהציל חיים נאבק על חייו
הרב שהציל חיים נאבק על חייו from www.ynet.co.il
חה״כ חילי טרופר אשר בחר לתרום כליה באופן אלטרואיסטי, לווה על ידי ארגון ״מתנת חיים״ הפועל מירושלים, בהובלתו של הרב ישעיהו הבר בתהליך הממושך והמורכב ועל ידי נטע מלכה מתאמת ההשתלות מהדסה. חכ חילי טרופר, שתרם השבוע כליה לאדם זר, לא לבד: ״כואב לי אבל יש לי תחושה גדולה של נתינה וזו התרופה הכי טובה לכאב״. טרופר, הממוקם במקום 12 ברשימתו של המתמודד לראשות הממשלה בני גנץ, עדכן בנוסף כי בימים הקרובים יישאר בבית החולים ולאחר מכן בביתו לצורך התאוששות. חילי טרופר אדם ערכי משכמו ומעלה!!! בעשור האחרון בוצעו 697 תרומות של ישראלים לאנשים שאינם מכירים. סרוגים | חבר הכנסת חילי טרופר מכחול לבן עבר אתמול הליך של תרומת כליה לאדם שאינו מכיר, בבית החולים הדסה עין כרם בירושלים, ואמר לסרוגים: בעבר שימש כמנהל אגף החינוך, הרווחה והתרבות בירוחם.

חכ חילי טרופר מכחול לבן עבר אתמול ניתוח תרומת כליה.

„השבוע גילה עם ישראל כולו איזה אדם מיוחד ח״כ חילי טרופר, שהפגין דוגמה אישית יוצאת דופן, תרם כליה… חבר הכנסת חילי טרופר (כחול לבן) הודיע הבוקר (שני) כי הוא מאושפז בבית החולים הדסה עין כרם, לאחר שתרם אתמול כליה לאדם זר. כמו גואטה, גם חכ חילי טרופר (כחול לבן) תרם ביום ראשון את כלייתו לאדם שאינו מכיר בבית החולים הדסה עין כרם בירושלים. הסוד נודע אני מקבל המון פניות. טרופר, חבר כנסת בהווה ואיש חינוך מוערך בעברו, עבר את הניתוח בבית החולים הדסה עין כרם בירושלים, ומסר שהכליה בכחול לבן, ובמערכת הפוליטית כולה, התרגשו מאוד מהצעד האצילי של חכ טרופר. חבר הכנסת חילי טרופר עבר הליך של תרומת כליה לאדם שאיננו מכיר בבית החולים הדסה עין כרם בירושלים. הכליה נקלטה אצל הנתרם ואני אפגוש אותו במהלך השבוע. מקווה לשוב לעניינים באופן מלא<<<. בשיחה עם ידיעות אחרונות, אמר טרופר כי מדובר בתרומה אלטרואיסטית וכי אינו מכיר את האדם שקיבל את כלייתו. הניתוח עבר בשלום והכליה נִקְלְטָה בהצלחה בינתיים אצל המוּשְתָל. חכ חילי טרופר תרם כליה. הבוקר כתב טרופר לחבריו, חברים וחברות, מבקש לעדכן שאתמול בבוקר עברתי ניתוח תרומת כליה בהדסה עין כרם. הניתוח עבר בשלום והכליה נקלטה.

״כואב לי אבל יש לי תחושה גדולה של נתינה וזו התרופה הכי טובה לכאב״. חכ חילי טרופר תרם כליה. חכ חילי טרופר, שתרם השבוע כליה לאדם זר, לא לבד: חבר הכנסת חילי טרופר מכחול לבן עבר אתמול הליך של תרומת כליה לאדם שאינו מכיר, בבית החולים הדסה עין כרם בירושלים: הניתוח היה שלשום בבוקר וכרגע אני מתאושש, סיפר.

"לא הגיע לנו להישאר בליגה" | ישראל היום
"לא הגיע לנו להישאר בליגה" | ישראל היום from www.israelhayom.co.il
טרופר, הממוקם במקום 12 ברשימתו של המתמודד לראשות הממשלה בני גנץ, עדכן בנוסף כי בימים הקרובים יישאר בבית החולים ולאחר מכן בביתו לצורך התאוששות. מיהו פרקליט המדינה שהשפיע עליו בהחלטתו? אחד ממקורביו של חבר הכנסת המוערך אמר בהתרגשות לישראל היום כי חילי הוא. לא להגיד בטעות יחצ כי זה לא האיש, ואני לא מהמחנה שלו. הניתוח עבר בשלום והכליה נקלטה. בעבר שימש כשר המדע והטכנולוגיה מטעם המפלגה, וכן כמנהל אגף החינוך, הרווחה והתרבות בירוחם. חילי טרופר, בן 34, נשוי לצופית ואבא ליובל, טל, דולב ועופרי שירת כלוחם ומפקד ביחידת דובדבן. הצייצנים בטוויטר חגגו, ואנחנו כאן כדי להזכיר שהוא לא התורם הראשון במפלגה.

אם נישאר לרגע בגזרת חברי הכנסת נוכל לראות כי תרומת כליה היא תרומה ייחודית ונדירה, אך.

חכ חילי טרופר מכחול לבן עבר אתמול ניתוח תרומת כליה. הניתוּחים הִתְקַיְימוּ בבית החולים הדסה עין כרם בירושלים. אתמול (ראשון) התאשפז חבר הכנסת חילי טרופר מכחול לבן בבית החולים הדסה עין כרם כדי לתרום כליה לאדם זר. חילי טרופר אדם ערכי משכמו ומעלה!!! חבר הכנסת תרם כליה לזר: סרוגים | חבר הכנסת חילי טרופר מכחול לבן עבר אתמול הליך של תרומת כליה לאדם שאינו מכיר, בבית החולים הדסה עין כרם בירושלים, ואמר לסרוגים: טרופר, חבר כנסת בהווה ואיש חינוך מוערך בעברו, עבר את הניתוח בבית החולים הדסה עין כרם בירושלים, ומסר שהכליה בכחול לבן, ובמערכת הפוליטית כולה, התרגשו מאוד מהצעד האצילי של חכ טרופר. מרגיש תחושה ובכן, הריני לאשר כי אכן אתמול התקיימה באמצעות 'מתנת חיים' השתלת כליה בהדסה, כאשר התורם הינו חבר הכנסת חילי טרופר, שהעניק מטוב ליבו מתנת חיים לאדם שאיננו מכיר. בהודָעָה ששלח לחבריו כתב חבר הכנסת: הניתוח עבר בשלום והכליה נקלטה בהצלחה בינתיים אצל המושתל. מניח שהיו לנו לא מעט טעויותאתם צופים. חבר הכנסת חילי טרופר תרם כליה לאדם זר. ״כואב לי אבל יש לי תחושה גדולה של נתינה וזו התרופה הכי טובה לכאב״.

ובכן, הריני לאשר כי אכן אתמול התקיימה באמצעות מתנת חיים השתלת כליה בהדסה, כאשר התורם הינו חבר הכנסת חילי טרופר, שהעניק מטוב ליבו מתנת חיים לאדם שאיננו מכיר. חבר הכנסת חילי טרופר (כחול לבן) תרם אמש (ראשון) כליה לאדם זר, דרך עמותת מתנת חיים של הרב ישעיהו הבר. מיהו פרקליט המדינה שהשפיע עליו בהחלטתו? התרומה הנדירה הייתה הזדמנות מיוחדת לבדוק מי הם מובילי הדעה בישראל ומחוצה לה שמשתמשים בכוחם ומעניקים מעצמם, מהונם ומכוחם כדי לתת דוגמה אישית של תרומה. מקווה לשוב לעניינים באופן מלא<<<.

jח"כ חילי טרופר תורפ כליה
jח"כ חילי טרופר תורפ כליה from kilya.org.il
חבר הכנסת תרם כליה לזר: הצייצנים בטוויטר חגגו, ואנחנו כאן כדי להזכיר שהוא לא התורם הראשון במפלגה. הניתוח עבר בשלום והכליה נקלטה בהצלחה בינתיים אצל המושתל. מניח שהיו לנו לא מעט טעויותאתם צופים. חה״כ חילי טרופר אשר בחר לתרום כליה באופן אלטרואיסטי, לווה על ידי ארגון ״מתנת חיים״ הפועל מירושלים, בהובלתו של הרב ישעיהו הבר בתהליך הממושך והמורכב ועל ידי נטע מלכה מתאמת ההשתלות מהדסה. חבר הכנסת חילי טרופר תרם כליה, והתרומה הגיעה לאדם שטרופר איננו מכיר כלל. חברים יקרים, אני מבקש לעדכן שאתמול בבוקר עברתי ניתוח תרומת כליה בהדסה עין כרם, כך, במילים אלו, יידע חבר הכנסת חילי טרופר מכחול לבן, את חבריו בכך שהוא תרם כליה לאדם שאינו מכיר. חכ חילי טרופר, שתרם השבוע כליה לאדם זר, לא לבד:

חכ חילי טרופר, שתרם השבוע כליה לאדם זר, לא לבד:

הצייצנים בטוויטר חגגו, ואנחנו כאן כדי להזכיר שהוא לא התורם הראשון במפלגה. הניתוח עבר בשלום והכליה נקלטה בהצלחה אצל המושתל. מרגיש תחושה עמוקה של משמעותחבר הכנסת חילי טרופר מכחול לבן עבר אתמול חבר הכנסת מכחול לבן הודיע כי הוא מאושפז בבית החולים, לאחר שעבר ניתוח במסגרתו תרם כליה: מקווה לשוב לעניינים באופן מלא<<<. ממקימי העמותות במעגלי צדק, שכן טוב וקרן פסיפס. הניתוח היה שלשום בבוקר וכרגע אני מתאושש, סיפר. בגיל 42, עם ארבעה ילדים, עשה חילי טרופר מעשה ששם את כולנו במקום מביך. ״כואב לי אבל יש לי תחושה גדולה של נתינה וזו התרופה הכי טובה לכאב״. הסוד נודע אני מקבל המון פניות. חבר הכנסת חילי טרופר (כחול לבן) תָרַם ביום ראשון כִּלְיָה לאדם זָר. חכ חילי טרופר, שתרם השבוע כליה לאדם זר, לא לבד: בהודָעָה ששלח לחבריו כתב חבר הכנסת: מקווה לשוב לעניינים באופן מלא בהקדם האפשרי, עדכן את חברי המפלגה הבוקר.

ממקימי העמותות במעגלי צדק, שכן טוב וקרן פסיפס חילי טרופר. מתנת חיים היא עמותה ללא מטרת רווח המעודדת עזרה לחולים הזקוקים להשתלת כליה, על ידי תרומת כליה מאדם חי.